Átvételi mód

Igyekszünk az igényeid a legszélesebb körben kielégíteni, így webáruházunkban több féle átvételi módot választhatsz. Az áruházi személyes átvétel mellett választhatsz házhoz szállítást is. Amennyiben áruházunkban vásárolt termék házhoz szállításában van szükséged segítségre, akkor is bátran fordulj hozzánk. 
Online rendelés személyes átvétele áruházainkban

Webshopunkban rendelt termékeidet lehetőséged van egyszerűen, személyesen is átvenni áruházunkban, amikor Neked a legkényelmesebb! Az összekészített termékeket a főinformációnál / online átvételi pultnál jelentkezve szolgáljuk ki. Nem kell mást tenned, mint a rendelés leadása előtt kiválasztani a legközelebbi Praktiker áruházat, ahol van elérhető készlet a termékből és megadni az átvétel tervezett időpontját.

Kényelmed fontos számunkra, ezért ha rendelésed nem tudod átvenni a kiválasztott időpontban, a megrendelt terméket 5 napig tároljuk! 

Amennyiben további kérdésed merülne fel, vagy telefonon keresztül adnál le megrendelést, hívd az ingyenesen hívható ügyfélszolgálatunkat a 06-80/32-32-32-es telefonszámon.

Házhoz szállítás áruházunkból

Amennyiben a megvásárolt termékek házhozszállításában segítségre van szükséged, akkor bátran fordulj hozzánk. Kedvező áron, az ország bármely területére igényelheted ezt a szolgáltatást. A szállítás díja a vásárlás értékétől, a megvásárolt termékek méretétől, tömegétől illetve a lakóhely távolságától függ. A szállítással kapcsolatos részletes információkról tájékozódj a főinformációs pultnál, vagy hívd a lenti elérhetőségeken szállításszervező kollégáinkat.

A házhoz szállító munkatársak telefonos elérhetőségei áruházanként:

Házhoz, csomagátvevő pontra és csomagautomatába szállítás webshopunkból

Kényelmesen, otthonról vásárolnál? Kiszállítjuk neked!
Amennyiben a lehető legegyszerűbben szeretnél otthonról vásárolni és még a szállítási időt is meg szeretnéd spórolni, akkor ne habozz. Gyors, kényelmes és biztonságos termék szállítást vállalunk az ország bármely területére. 

A kézbesítés díja

   Rendszerünk a szállítási díjat automatikusan kalkulálja,
   mely díj a termék kosárbahelyzésekor azonnal látható.
  • méretétől,
  • súlyától,
  • csomagolhatóságától és a 
  • szállításkor fontos egyéb paraméterektől

A díjat csak ezen adatok összeségének ismeretében tudjuk kalkulálni. 
A szállítási költség a rendelés során az átvételi mód kiválasztásánál is ellenőrizhető.

A kézbesítés módja és időpontja

Rendszerünk a megrendeléseket azonnal fogadja, a feldolgozás folyamatos, a szállítás minden esetben munkanapokon 8 és 17 óra között történik. A szállítási határidő a megrendelés beérkezésétől, illetve előre fizetési mód választása esetén (előre utalás, bankkártya), a megrendelés összegének beérkezésétől számolva 1-3 munkanapot vesz igénybe készleten lévő termékek esetében, ez a szállítási idő  a webshop akció miatt akár egy héttel is meghosszabbodhat. Türelmedet és megértésedet köszönjük! A rendelés aktuális állapotáról folyamatosan e-mail-ben tájékoztatunk, ill. szállítmányozónk "csomagkövetés" menüpontjában tájékozódhat. 

A megrendelés átvétele

A termék átvételét a vevőnek kell biztosítania az előzetesen megadott napon. Amennyiben ez nem felel meg, ez módosítható. A vevőnek az átvételkor meg kell győződnie arról, hogy az általa megrendelt terméket szállították-e részére, illetőleg a kiszállított termék(ek) mennyiségben és szemmel láthatóan minőségben megfelel(nek) a megrendelésének.

Expressz One szállítmányozó Partnerünknél

Utánvéttel történő fizetés esetén az utánvét összege fizethető bankkártyával is.

Raben szállítmányozó Partnerünknél 

Utánvéttel történő fizetés esetén az utánvét összege csak készpénzzel fizethető. A gépkocsivezető nem feltétlenül rendelkezik váltópénzzel, ezért a pontos utánvét összeget szíveskedj előkészíteni. 

Amennyiben a vevő az előzetesen egyeztetett időpontban a kiszállított terméket nem veszi át, a kézbesítést szállító partnerünk újra megpróbálja teljesíteni, előzetes egyeztetés után.

Esetleges kifogását a vevőnek haladéktalanul jeleznie kell a szállítónál és a Praktiker Vevőszolgálat felé.

Behordás és emeletre történő felvitel

A házhozszállítás minden esetben kaputól kapuig történik. Bizonyos termékek esetében a behordás, ill. emeletre történő felvitelt külön költség ellenében tudunk vállalni, ezt a megrendelés leadásánál jelezzük és kiválasztható.

A kiszállítást szállítmányozó cégek segítségével végezzük, szerződött futár szolgálataink elérhetősége:

Express One 
ugyfelszolgalat@expressone.hu
+36-1/8-777-400

Csomagkövetés ITT >> 


Raben Group
ugyfelszolgalat@raben-group.com

+3624-502 000 / 1-es mellék
H-P: 8:00-16:30

Csomagkövetés ITT >>

+3619990369
Csomagkövetés ITT>>

Kérd megrendelésed bármely FOXPOST csomagautomatába és nem kell egész nap a futárra várnod. A folyamatosan bővülő csomagautomata-hálózatunk automatái könnyen hozzáférhetőek az ország számos pontján, beltéren és kültéren egyaránt, már 0-24-ben is elérhetőek. Esetenként előfordulhat, hogy egyes automaták túlterheltek, ezért a gyorsabb átvétel érdekében az automataválasztás során vedd figyelembe az automaták telítettségi színjelzését. Csomagod bármikor és bárhol nyomon követheted a FOXPOST applikációban, és segítségével át is veheted. Rendelésed akár 1 munkanap alatt kiszállítjuk, amint az megérkezik az automatába, e-mailben és elsődlegesen Viberen vagy pedig SMS-ben küldünk értesítőt, és egy egyedi kódot, mellyel 4 napig átveheted. Amennyiben regisztrált felhasználónk vagy, és ugyanazon adatokkal rendeltél itt a webshopban, mint ami a FOXPOST fiókodban szerepel, akkor gyorsan és könnyedén átveheted alkalmazásunkkal, és még az egyedi kódra sem lesz szükséged.

Fontos: az automatáinknál csak bankkártyával tudsz fizetni vagy FOXPOST applikációs átvétel esetén SimplePayen keresztül.
A csomagméretekről és súlyhatárról az oldalunkon tájékozódhatsz: foxpost.hu


A kosárba helyezett minden termék megfelel a szállítmányozóink által támasztott szállítási vagy csomagolási követelményeknek. Ez esetben átalánydíjat tüntetünk fel, amit a megrendelés összeállításakor vásárlóink a kosárban is látnak. Ez esetben nincs szükség további egyeztetésre, ha a megrendelést a vásárló véglegesíti, azt mi azonnal elkezdjük feldolgozni és a lehető legrövidebb időn belül átadjuk azt szállító partnerünknek. Az összekészítés fázisairól illetve a csomag szállítónak történő átadásáról vásárlóinkat minden esetben tájékoztatjuk.


A kosában legalább egy olyan termék található, aminek szállítását partnereink nem vállalják, vagy annak szállítását állagmegóvás lehetetlensége miatt a Praktiker Kft. nem vállalja, továbbá azon kiárusítás alatt, outletben lévő vagy kifutó termékeink, melyek megvásárlása előtt a személyes megtekintés indokolt. Ebben az esetben a megrendelést a vásárló nem tudja véglegesíteni, csak áruházi átvétel megjelölésével.

Amennyiben olyan terméket helyeztél a kosaradba, melyet nem tudunk házhozszállítással értékesíteni, javasoljuk, hogy ezt a terméket töröld a kosárból, így a megrendelés többi részét kiszállítjuk. A nem szállítható terméket a neked legközelebbi Praktiker áruházban tudod megvásárolni, amennyiben ott rendelkezésre áll az általad rendelt mennyiség.


Az így jelölt termékek online rendelésére nincs lehetőség. Olyan  termékek vannak ellátva ezzel a jelöléssel, melyek kifutó termékként már csak mintadarabként találhatóak a készlettel rendelkező áruházban (csak személyes megtekintés után érdemes megvásárolni), vagy  élő növények, melyek vásárlásánál, kiválasztásánál jelentősen szubjektív szempontok játszanak szerepet, illetve romlandó élelmiszerek, valamint méterre, négyzetméterre értékesített termékek.

Hasznos volt ez az oldal?

Iratkozz fel hírlevelünkre

és értesülj akcióinkról az elsők között!