A tudatos fogyasztónak, mielőtt vásárolna és döntene valamely termék mellett, mindenképpen érdemes tájékozódnia az őt megillető jogokról és kötelezettségekről is, arra az esetre, ha a készülékkel később fogyasztóvédelmi probléma lenne.
Kitört a nyár, a hőmérő higanyszála egyre magasabb kúszik, az emberek pedig úgy árnyékolnak, szigetelnek, hűtenek, ahogy csak tudnak. Egyre többen döntenek a klímaberendezés mellett, ám vásárlás előtt, illetve a vásárlás pillanatában csak kevesen tudják, milyen jogok illetik meg őket - többek között azt, hogy akár már rögtön – az első meghibásodáskor – vagy pedig az első, sikertelen javítást követően is lehet kérni a cserét!
A fővárosban a Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara ingyenes szolgáltatás keretében a Budapesti Békéltető Testület, az országban máshol pedig a megyei kereskedelmi és iparkamarák a mellettük működő békéltető testületek közreműködésével segítik a fogyasztókat és a vállalkozásokat vitás ügyekben.
Mi történik, ha elromlik az újonnan beszerelt gép? Mi történik, ha hibás a gép, de nem javítják? Hogyan ne várjunk hónapokat a szerelőre? Mi a helyzet a garanciával és a jótállással? Mikor felel a vásárló? Kattintson a Tudatos Vásárló oldalára, és olvassa el a legfontosabb tudnivalókat!